in ,

Krieg gegen die Bürger: Coronavirus ein Riesenfake? Eva Herman im Gespräch mit Dr. Wolfgang Wodarg

Die ganze Welt steht still, Flugzeuge bleiben am Boden, Züge und Schiffe fahren nicht mehr, Fabriken schließen die Tore, Produktionsbänder stehen still. Mens…

0 0 vote
Article Rating
Help us grow. Support The Duran on Patreon!

Report

The statements, views and opinions expressed in this column are solely those of the author and do not necessarily represent those of The Duran.

What do you think?

-3 points
Upvote Downvote
Subscribe
Notify of
guest
1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Olivia Kroth
April 11, 2020

Ich dachte auch zuerst, der Coronavirus sei ein “Riesen-Fake”. Aber er ist wahr. Er existiert wirklich. Schützt euch alle davor!

Boris Johnson moved out of intensive care as Britain asks NATO for help

Documentary Explores the Origins of the CCP Virus